بیانیه سطح توافق خدمات
26 اردیبهشت 1400

بیانیه سطح توافق خدمات

در تارنمای شهرداری شهرکرد خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:

  • خدمات اطلاع رسانی

     
     ارائه خدمات شهروندی
     اطلاعات مورد نیاز شهروندان به عنوان راهنما
     ارائه خدمات ویژه کارکنان (اداری)
     ارائه آمار و اطلاعات شهرداری در حوزه های مختلف
    معرفی خدمات در میز خدمت الکترونیک شهرداری شهرکرد:
    فرآیندهای ارائه خدمات شهرداری
    سامانه شهرسازی با زیرسیستم‌های (نقشه شهر، پیگیری درخواست، تصدیق گواهی، آرا کمیسیون ماده100،بدهی عوارض نوسازی، بدهی عوارض صنفی، پیگیری قبوض نوسازی، سوابق پرداختی نوسازی، سوابق پرداختی صنفی، دانشنامه ضوابط شهرسازی)
    سامانه 137 جهت ثبت انتقادات، پیشنهادات و شکایات
    سامانه عوارض خودرو
    درگاه های پرداخت قبوض شهرداری
    تور مجازی
    سامانه آرامستان شامل درخواست پذیرش و سنگ قبر و مراحل آن
    پیگیری مکاتبات اداری
    اطلاعات خبری شهرداری شهرکرد
    اطلاع رسانی در مورد خدمات شهرداری شهرکرد


مسئولیت ارائه خدمت:
 فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری شهرکرد می‌باشد.


 مسئولیت کاربران:
 بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمت از طریق ابزارهای در دسترس شهرداری شهرکرد می باشد.


 درخواست خدمت:
 از طریق ارسال درخواست به میز خدمت شهرداری شهرکرد به آدرس  https://e.shahrekord.ir/ می‌باشد.


 هزینه ها و پرداخت ها:
 خدمات الکترونیکی به کلیه ذینفعان رایگان می باشد مگر خدماتی که جنبه پرداختی داشته باشند.


دسترس پذیری:
 این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.


 نگهداری و تغییرات خدمت:
 در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.
گزارش دهی ، بازبینی و ممیزیارائه کننده سرویس، روزانه و یا در دوره های زمانی درخواستی، گزارش استفاده پرسنل بهره بردار از خدمات میز خدمت الکترونیک شهرداری شهرکرد را ارائه خواهد نمود.


فسخ و پایان:
 تا زمانی که ارائه خدمت در زمره وظایف شهرداری شهرکرد می باشد؛ ادامه خواهد داشت.
 ۱-تارنمای شهرداری شهرکرد به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان در ساعات و روزهای اداری، تماس برقرار نمایید.
 ۲- برای ارتباط با هر واحد از "ارتباط با ما" واحد مورد نظر استفاده نمایید.
 ۳-به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
۴-تارنمای شهرداری شهرکرد بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
۵- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی در اختیار عموم قرار نمی گیرد.

 

----------

 

میز خدمت
میز خدمت
میز خدمت الکترونیک
سامانه شهرسازی
سامانه شهرسازی
سامانه خدمات آنلاین شهرسازی